Pages

28 Ekim 2010 Perşembe

Karsımda görsem dolar gözlerim...


Dışarıdan gördüğün gibi değilim... Bir kez olsun buradan bakmadın... Üzüldüm zannediyorsan şunu bil Canım yandı, geçti çok yakmadın Yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar Kim bilir belki de bir aşk başlar. Dalgalanır deniz ne çıkar , Durur yavaşlar Kim bilir belki de bir aşk başlar Ben özledim galiba seni Bu yüzden bu kadar sitemlerim Sen üzülme Acıdan bu sözlerim Karsımda görsem dolar gözlerim Ben özledim galiba seni Bu yüzden bu kadar sitemlerim Sen üzülme Acıdan bu sözlerim Karsımda görsem dolar gözlerim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...