Pages

5 Ekim 2010 Salı

GiTmEsEYdin...

Başka biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana
Sessizliği bırak hadi
Benim gibi konuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eğer bugün gitmeseydin
Birkaç güne dönecektim 
Ve her seyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çogu zaman
Sana bana acımadan
Baska biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana
Bensizliği bırak hadi
Bugün bana kavuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eger bugün gitmeseydin
Birkaç güne dönecektim 
Ve her şeyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çoğu zaman
Sana bana acımadan
 Söz - Sinan Akçıl

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...