Pages

11 Ekim 2010 Pazartesi

A.Korkmaz / Aşk ve Ötesi...


..
Sen gelmeden önce gelen sabahlarm sanki birbirinden habersizdi,
Bu bir heves değil yaşamaya hasret bir nefesti,
Ne yüreğim yorgundu sevmekten ne de dilim seviyorum demekten ben senle yaşadım aşk ve ötesi.
Sıcaktı samimiydi sanki bir bebek gülümsemesi,
Bir o kadar yırtıcı hırçın sanki aslan pençesi sanki depremlere gelirdim ellerimin ellerine değmesi
Ben senle yaşadım aşk ve ötesi.
Gittiğim yol döndügüm yer neresi,
Sanki bu ben değil bendeki başka birisi
Aşkın vurgun sevdan sürgün sanki kolay mı senden çekip gitmesi ben senle yaşadım aşk ve ötesi.
Bir dokunulmaz aşktı sanki bir yaz eğlencesi
Bir daimi tutkuydu sanki ufak bir sevda bilmecesi
Adını koyamam yerinede kimseyi,
BEN SENLE YAŞADIM AŞK VE ÖTESİ.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...