Pages

26 Ekim 2010 Salı

Bak yine uyku yok gözümde...


Bak yine uyku yok gözümde 
Zifiriyim bir yerlerde 
Dur geri döndür beni sende 
Ölüm olsan götür benide.. 
İçtiğim şaraptı hayalin 
Yakar bir cigara biterim 
Dumanında yitip giderim 
İçime seni çekerim 
İçtiğim biraydı hayalin 
Yakar bir cigara biterim 
Dumanında yitip giderim 
İçime seni çekerim off 
Sensiz kötüyüm beterim 
Çıkmaz sokağın biriyim 
Öksüz kaldım yetimim ben.. 
Sönmüş ateşin külüyüm 
Zindan oldum hapisim ben.. 
Sensiz kötüyüm beterim 
Çıkmaz sokağın biriyim 
Öksüz kaldım yetimim ben.. 
Sönmüş ateşin külüyüm 
Zindan oldum hapisim ben.. 
İsmin dilimdeki bin keder 
Bak yine uyku yok gözümde 
Zifiriyim bir yerlerde 
Dur geri döndür beni sende 
Ölüm olsan götür benide.. 
İçtiğim şaraptı hayalin 
Yakar bir cigara biterim 
Dumanında yitip giderim 
İçime seni çekerim 
İçtiğim biraydı hayalin 
Yakar bir cigara biterim 
Dumanında yitip giderim 
İçime seni çekerim off 
Sensiz kötüyüm beterim 
Çıkmaz sokağın biriyim 
Öksüz kaldım yetimim ben.. 
Sönmüş ateşin külüyüm 
Zindan oldum hapisim ben.. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...