Pages

24 Eylül 2010 Cuma

SuStUm...





Karanlığın ardına saklanmış gölge misali bir camın ardından izliyorum hayatımı…
Geliyor, geçiyor yalnızlık kimi zaman…
Savruluyorum ince bir çizginin etrafında bir uçtan bir uca…
Seninle başlıyor sayfalarında gömüldüğüm hikayem…

Ve yine seninle bitiyor anlamsızlığında sürüklendiğim hayallerim…

Sustum, suspus düşüncelerimin arasında…
Sustum, anlamsız cümlelerimin ortasında…
Sustum, korkulası duyguların içinde…
Sustum, kapanan kapıların ardında…
Sustum, yalnızlığın duvarında…
Sustum, karanlık odamın penceresinde…
Sustum, kendimi her kaybedişimde...


Ben sustum, sensizliğin kuytularında…

Bir varım bir yokum şimdi…



 ALINTI

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...