Pages

13 Eylül 2010 Pazartesi

RüYa Belki....

 

Denizin kıyısı yosun tutmuş martıları çığlık çığlık
İnciler dizer oysa gözlerim sensiz fırtınalara
Deniz soğuk rüzgarını savururken ben saçlarında ısınıyorum
Ellerim kış sancıları geçirirken bedenimde usulca
Mahsen sevdan yine düşüyor göz bebeklerimden yüreğime


En güzeli ise seni sensizde sevmek, pencerelerimde beklemek
Denize arkdaş olup saçlarını yakamoz yapmak
Adı ayrılık değil yokluğundaki aşk olsa gerek


Gitme kal şimdi yanaklarımda
Ellerini ver hadi tut sende yüreğimin bir ucundan
Neden diye sorma bana bütün bunlar çünkü iki kelime
Camlarım yolunu beklerken hergün
En güzelinden bir dünya satın aldım seni koydum içine
Rüya belki benim olaman, ama yinede seni sensizde seveceğim
                                                 ŞAİR CEKETLİ BİRİ....

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...