Pages

18 Eylül 2010 Cumartesi

Sitemim AşK'A!!!!!!!!!!


Şu anda cok uzaktasın bilmiyorum? Ama ben hep seni düşündüm bugün yaktığım her sigaramdaydın.......Seni öyle cok özlüyorum ki bugün klevyeme dokunan parmaklarım bile sana kavuşamadı... Bugün bir başka hüzün çöktü yüreğime ne yapsam ne etsem silinip atılamadı.Seni şimdiden öyle çok özledim ki...İçim acıyor gitmek bilmiyor...Seni öyle çok seviyorum ki anlatsın seni ne çok sevdiğimi....ne cok özlediğimi...Seni öyle çok özledim ki çektiğim bu sancıyı? Yürüdüm yağmur da ellerim üşüdü yine....Gözyaşlarım Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı..... Biliyor musun? ne zaman biri bana canım dese ürperiyorum.....Yokluğunda neleri yitirdim... sen yoksan buram buram...Yokluğunda neleri yitirdim sitemim aşka... Sana aşık olmasam sabahlara kadar yıldızları saymazdım... Görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim AŞKA!!!......
                                                     ALINTI

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...