Pages

13 Eylül 2010 Pazartesi

Rüzgarrr...

.

Durma rüzgar bu gece hadi gökyüzüne götür beni
İmkansız deme bana güneşim bekler orda
Denizler sizde dalgalar koparın hadi, kıyısında sevdiğim var
Ey yar hadi sende kırmızı rengini al ve gel
Mutluluğun sandalı seni bekler



Ey sevdamın güneşten rengini alan sarı saçlı kızı
Durma çabuk ol bağla saçlarını hadi, yolumuz uzun
Adı aşk diye çizdim gözlerinin rengi toprağıma



Geceleri yıldız yaptım seni karanlık dünyama
Ellerini bir umut yüreğinde hayaller kurdum
Ne zaman sabah susasam kana kana içiyorum hasretini
En güzeli ise şiirsin artık sen mısralarımda
Razıysan şimdi hadi tut ellerimden güneşim....
                                               ŞAİR CEKETLİ BİRİ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...