Pages

7 Eylül 2010 Salı

NeDeNse..



Nedense !

Acı çekmiyorum artık..
Nedense !
Sorgulamıyorum…
Kırılmıyorum bile hatta..
...Unutuyorum da ara ara…
Özlemin yaktıkça
Sana seni sevdiğimi söylüyorum


Nedense !


Eskisi gibi yakıcı değil sevişim
Bazen ,
Gülümsüyorum bile…
Bazen umursamaz da olabiliyorum
İzliyorum,
Potansiyelini ölçüyorum
Nedense !
İçim kanamıyor

Nedense !


Uykularım kaçmıyor
Üstelik yemeden içmeden de kesilmiyorum
Sanki son demler
Hareleniyorum…
Adın ne bunun ?
Ben bilmiyorum…
Yoksa sen yavaş yavaş öldüren bir katil mi oluyorsun ?
Bilemiyorum…


Nedense !

Acı çekmiyorum artık..


Nedense !


Sorgulamıyorum…

Kırılmıyorum bile hatta..
Unutuyorum da ara ara…
Özlemin yaktıkça
Sana seni sevdiğimi söylüyorum


Nedense !


Eskisi gibi yakıcı değil sevişim


Bazen ,
Gülümsüyorum bile…
Bazen umursamaz da olabiliyorum
İzliyorum,
Potansiyelini ölçüyorum


Nedense !
İçim kanamıyor
Nedense !
Uykularım kaçmıyor
Üstelik yemeden içmeden de kesilmiyorum
Sanki son demler
Hareleniyorum…
Adın ne bunun ?
Ben bilmiyorum…
Yoksa sen yavaş yavaş öldüren bir katil mi oluyorsun ?
Bilemiyorum…
Nedense…?

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...