Pages

9 Mart 2011 Çarşamba

Vefasızsın ne yapayım...

Hangi dudak seni böyle anacak Hangi kollar seni böyle saracak Hangi aşık sana böyle yanacak 

Ben, ben sana yandım ya ona yanarım ona yanarım 
Kalbimden vursaydın yanmazdım öyle 
Sırtımdan vurdun ya ona yanarım 
Sakınırken seni gözümden bile 
Ellere gittin ya ona yanarım 
Sen oldun akıtan hep gözyaşımı 
Sen oldun eğdiren bu dik başımı 
Aşkınla can bulan sabır taşımı 
Yerlere çaldın ya ona yanarım 


Kalbimden vursaydın yanmazdım böyle
Sırtımdan vurdun ya ona yanarım
Sakınırken seni kendi gözümden
Ellere gittin ya ona yanarım
Kalbimden vursaydın yanmazdım böyle
Sırtımdan vurdun ya ona yanarım
Sakınırken seni kendi gözümden
Ellere gittin ya ona yanarım
Vefasızsın ne yapayım
İhanetmiş senden payım
Tanrı mısın ki tapayım
Sevdim seni… Ona yanarım 


Hiçe saydın onurumu
Yere serdin gururumu
Düşünmeden hiç sonumu
Yandım sana… Ona yanarım
Hiçe saydın onurumu
Yere serdin gururumu
Düşünmeden hiç sonumu
Yandım sana… Ona yanarım

Ahmet Selçuk İlkan:
Bir sevda yaşattın bıçak sırtında
Senin olsun artık tacın tahtın da
Bir ömür harcadım senin uğrunda
Sen bana ne verdin ona yanarım
Resmine baktım da düşündüm demin
Hani sözün sözdü yeminin yemin
Peki bu yalanlar bu gözler kimin
Ben sana kandım ya ona yanarım 
Bir sevda yaşattın bıçak sırtında
Senin olsun artık tacın tahtın da
Bir ömür harcadım senin uğrunda
Sen bana ne verdin ona yanarım
Bir sevda yaşattın bıçak sırtında
Senin olsun artık tacın tahtın da
Bir ömür harcadım senin uğrunda
Sen bana ne verdin ona yanarım
Vefasızsın ne yapayım
İhanetmiş senden payım
Tanrı mısın ki tapayım
Sevdim seni… Ona yanarım
Hiçe saydın onurumu
Yere serdin gururumu
Düşünmeden hiç sonumu
Yandım sana… Ona yanarım
Hiçe saydın onurumu
Yere serdin gururumu
Düşünmeden hiç sonumu
Yandım sana… Ona yanarım
Şimdi radyolarda çalan bu şarkı
Benim için artık bir veda marşı
Senden, senden son dileğim bir mezar taşı
Uğrunda öldüm ya ona yanarım
Ona yanarım… Ona yanarım 

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...