Pages

20 Mart 2011 Pazar

İçi boş olandan çok ses çıkar...



sessiz sular derinden akar
beni nasıl da aldattın
içi boş olandan çok ses çıkar
beni çok hafife aldın
güzel olan ne varsa
yalanlarınla mahvettin
sen nasıl bir sihirbazmışsın
beni bile kaybettin
aşkları acıları dertleri tasaları
boşverdim önüme bakıyorum
çıkarıp üzerimdeki sıkıntıları
bir bir kirliye atıyorum
dünya varmış şimdi hayatın tadını
yeni yeni anlıyorum
kalp hem temiz hem boş dört mevsim
her gece her gece dağıtıyorum
aşkları acıları dertleri tasaları
boşverdim önüme bakıyorum
çıkarıp üzerimdeki sıkıntıları
bir bir kirliye atıyorum
dünya varmış şimdi hayatın tadını
yeni yeni anlıyorum
kalp hem temiz hem boş dört mevsim
her gece her gece dağıtıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...