Pages

13 Mart 2011 Pazar

Böyle bitmeyi hak etmedi...



Geldiği gibi gidiyor,
Bir gaflete düşüyor
Yine kapımda hasreti, bu mu adaleti
Bu beni kahrediyor
Böyle bitmeyi hak etmedi,
Sorun neydi ki çözemedim
Yine çoğaldı sancılar, silinir yancılar
Bu beni kahrediyor.
Off, çok mu zor iki kelime
Sen mi yaralısın, ben mi karalıyım
Derdin ne söyle.
Aşk mı bu adı yok
Suyun bile tadı yok
Kalmasın böyle …
Geceyi görüp, şerrine kanan varmıdır böyle?
Var mıdır söyle?
Biri dengini arıyor,
Kendini rezil ediyor
Aradığı ne bilmeden, içsevilmeden
O bunu hep yapıyor.
Böyle bitmeyi hak etmedi,
Sorun neydi ki çözemedim
Yine çoğaldı sancılar, silinir yancılar
Bu beni kahrediyor




0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...