Pages

28 Aralık 2010 Salı

Ya seninle yaşamak, Ya da sende yok olmak...


Aramızdaki demir kapı belki hiç açılmayacak 
Senin ışığını görmeden kapanacak gözlerimiz 
Karanlık aman vermiyor 
Hangi kapıyı aralasak gece 

Ne yapsak çaresiz 
Kokunu getiren rüzgar da olmasa 
Bir manası kalmayacaktı yaşamanın 
Şimdi hiç değilse 
Hayaliyle avunmadayız 
Zaman içinde bir başka zamanın 
İnsan çırpındıkça bir bataklığa saplanıyor 
Yaşadıkça ölüme 
Çaresiz olmak bir şey değil 
Çaresizliğini kabullenmek zor geliyor insana 
Aynaya bakıyorum 
Bir beyazlık, bir boşluk 
Hani benim yüzüm 
Dudaklarım, ellerim hani 
Halbuki gözlerim de görüyor 
Kör değilim 
Fakat sen varsın içimde 
Yakan, kör eden bir karanlığın var senin 
Nefes, nefes yaşadığımız 
Avuç, avuç içtiğimiz bir karanlığın var 
Kahrolası zamanın ortasında 
Büyük bir fırın yanıyor besbelli 
Alevleri asırlık çınarlar gibi 
Büyük bir fırın yanıyor 
Görüyor musun 
Şimdi bütün ihtirasların sustuğu saatteyiz 
Elini sürdüğün her şey yok olabilir 
Her şey eriyebilir şu anda 
Bu varlığın yokluğa yaklaştığı andır 
Zayıf ellerin bu anda bütün yaratıklardan güçlü 
Bu an iri gözlerinde her şey yüce 
Ne insanlar fani 
Ne dünya ölümlü 
Al beni de erit ateşinde 
gözbebeklerinin 
Erit beni 
Ruhumu aşkının potasında yak 
Kahrolsun bu karanlıklar 
Bu mesafeler 
Bu zaman 
Ben seni istiyorum 
Ya seninle yaşamak 
Ya da sende yok olmak... 

Ümit Yaşar OĞUZCAN

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...