Pages

16 Aralık 2010 Perşembe

Adı AŞK Sebebimin...




adı aşk sebebimin 
belkide zamansiz açtim içimi 
yüregim seffafti aklimsa deli 
ben geldim sen kaçtin hep bana inat 
bir vardin bir yoktun hep masal gibi 
ne kara kasina ne kara gözüne 
ben tek bir sözüne tutulup kaldim 
deymedi bir kere ellerin yüzüme 
gel görki bin yildir sanki vardin 
adi ask sebebimin her hata kalbimin 
hep degerinden hep gereginden 
hak ettiginden çok sevdim 
ne kara kasina ne kara gözüne 
ben tek bir sözüne tutulup kaldim 
deymedi bir kere ellerin yüzüme 
gel görki bin yildir sanki vardin

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...