Pages

28 Şubat 2011 Pazartesi

Sen beni gülümseten bir meleksin...


Kaybedecek zamanımız yok sevgilim
Bizi bundan sonra mutluluk ifade ediyor
Bırak bizi kendi halimize
Aşka borçlu kalmayalım
Ayrılığın esiri olmak yerine
Her saat her dakika göz göze yan yana kalalım
Benim senden başka kimim var ki
Yalancı rüyalara kanmayalım
Ecel kapıyı çalmak zorunda kaldığında
Bana son sözün ne diye merak ediyorum
Hayatın gerçekleriyle karşılaştığında
cennetin kapılarında bekliyorum
Sen beni gülümseten bir meleksin
Hayata bağlı kalmama tek sebepsin...
Sen beni gülümseten bir meleksin
Hayata bağlı kalmama tek sebepsin.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...