Pages

29 Ocak 2011 Cumartesi

Artık kendimi üzemem...

Hiç kimse ya da hiçbir şey için

Artık kendimi üzemem
O sıcak iklimleri bırakıp da
Soğuk sulara giremem
Yarın ne olacak diye düşünemem
Değişir diye bekleyemem
Affedersin ama sen kimsin ki
Aşkta kimseye torpil geçemem
Kimse kimseye borçlu değil
Bir alacak verecek yok ortada
Bu defa kaderde suçlu değil
Seni sevende büyük hata
Beni bozuyor bu vaziyet
Bu aşk değil resmen eziyet
Artık sesimi duyarsan ona bile şükret
Hadi sen sağ ben selamet
Bozuyor beni bu vaziyet
Bu aşk değil resmen eziyet
Artık sesimi duyarsan ona bile şükret
Hadi sen sağ ben selamet
Beni bozuyor…
Hiç kimse ya da hiçbir şey için
Artık kendimi üzemem
O sıcak iklimleri bırakıp da
Soğuk sulara giremem
Yarın ne olacak diye düşünemem
Değişir diye bekleyemem
Affedersin ama sen kimsin ki
Aşkta kimseye torpil geçemem
Kimse kimseye borçlu değil
Bir alacak verecek yok ortada
Bu defa kaderde suçlu değil
Seni sevende büyük hata
Beni bozuyor bu vaziyet
Bu aşk değil resmen eziyet
Artık sesimi duyarsan ona bile şükret
Hadi sen sağ ben selamet
Bozuyor beni bu vaziyet
Bu aşk değil resmen eziyet
Artık sesimi duyarsan ona bile şükret
Hadi sen sağ ben selamet
Beni bozuyor… Beni bozuyor…
Beni bozuyor bu vaziyet
Bu aşk değil resmen eziyet
Artık sesimi duyarsan ona bile şükret
Hadi sen sağ ben selamet
Bozuyor beni bu vaziyet
Bu aşk değil resmen eziyet
Artık sesimi duyarsan ona bile şükret
Hadi sen sağ ben selamet

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...