Pages

12 Ağustos 2010 Perşembe

Bensizligine YAN...


Çok yoruldum yaşananlardan,
Yok çok sıkıldım duyduklarımdan.
Sen erişilmez, ulaşılmaz sanıyorsun kendini,
Beni kaybettiğini hala içine sindiremedin.
Ama birşey unutma
Ağır gelir bende bulduklarını
Bir başkasında aradığın zaman.
Yan gece gündüz yan, milim milim yan,
İnin inim inle aşkımdan, haline yan,
Bensizliğine yan, sensizliğime yan,
Beni bu hale nasıl getirdiğine yan.
Gözümden düşersin geri döndüğün zaman.
Yan gece gündüz yan, milim milim yan,
İnin inim inle aşkımdan, haline yan,
Bensizliğine yan, sensizliğime yan
Beni bu hale nasıl getirdiğine yan.



0 yorum:

Yorum Gönder

Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...